5 Kasım 2007 Pazartesi



Aaaaaaaah ah!ben bu annemle babami ne yapayim?gun gecmiyor ki yeni bir iskenceyle karsima cikmasinlar.gecen gun annem elime bi bez tutusturdu.tam "bu da nedir"diyecektim ki annem:"Ayza cabuk salonun yerlerini sil.her tarafi biskuvi yapmissin"demez mi?Annemle inatlasmaya gelmez.elim mahkum sildim tabi.o gunun aksaminda annem babamdan altimi degistirmesini rica etti.babam ne yapti sizce?elime prima bezi tutusturdu"bak kizim artik yeterince buyudun.kendi altini kendin degistir bakaliim"demez mi?Allahim hangi bebegin basina gelmistir bu feci olaylar cok merak ediyorum dogrusu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazık sana Ayza'cığım. Ne yapacaksın? Annenle baban katlanacaksın artık. Seni şimdiden çalıştırmaya başlamışlar. Ama sen de annen gibi çok becerikliymişsin. Her işini yapabiliyorsun demek. Bari bildiğini belli etme onlara.:))))

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Ayza'cığım. Bu ilk doğum günün. Sen çok uzaklardasın. Yanında olup senin ilk doğum günü partinde yanında olmak isterdim. Annen ve baban sana nasıl bir sürpriz hazırladılar bilmiyorum. Ama eminim çok güzeldir. Allah sana sağlık ve mutluluk içinde geçecek uzun bir ömür verir inşallah. Her günün doğum gününmüş gibi güzel geçer inşallah.
Seni çok seviyoruz. Eskişehir'den kucak dolusu sevgiler. Deden, babaannen ve Fatma Halan.