5 Mart 2008 Çarşamba

uyurken




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, Ayza çok tatlı olmuş. Her geçen gün daha da güzelleşiyorsun ve büyüyorsun. Senin büyümeni ancak bu sayfadan takip edebildik. Dün akşam denen ve babaannenle birlikte yine burdan fotoğraflarına baktık. Ne güzel yürümeye başlamışsın artık. Çok da hamarat bir kız olmuşsun. Seni, anneni ve babanı çok özledik. Türkiye'ye döndüğünüzde hasret gidereceğiz artık. Babaannenin ve dedenin çok selamları var. Hepimiz sizleri öpüyoruz. Kendinize çok iyi bakın. Selamlar.

ayza ve umay dedi ki...

Halacıgım,ben de sizleri cok ozledim.Ama merak etmeyin cok az bir zaman sonra oraya gelip her yeri karistiracagim.Cok merakli bir kizim.Yaramazlik yaparsam da artik kizmayin bana.Babaannemin ve dedemin ellerinden opuyorum.Sizi en buyuk oyuncagimdan bile cok seviyorum.optum.